GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Fiók, támogatás, játékon belüli rendszerek és technikai követelmények – a legfontosabb válaszok egy helyen.

Fiók és Bejelentkezés

Az MTA-ba belépve nyissuk meg a Consolet (F8-as gomb), ahol annyi a feladatunk, hogy beírjuk a 'serial' szót, ami visszadobja nekünk a serialunkat.

A jobb felső sarokban a felhasználónevedre kattintva a legördülő menüben a profilodnál is megtalálod.

A játékon belüli felhasználód azonosítója.

A játékon belül megtalálod a jobb alsó sarokban bejelentkezés után, vagy pedig a Dashboardban (home gomb) a legelső fül tetején a neved alatt.

A jobb felső sarokban a felhasználónevedre kattintva a legördülő menüben a profilodnál is megtalálod.

Ebben az esetben a jobb felső sarokban a 'Bejelentkezés' gombra kattintva az 'Elfelejtetted a jelszavad?' lehetőséget kiválasztva igényelhetsz új jelszót.

Fontos! A jelszó visszaállításához szükséged lesz a regisztrációkor megadott email címre.

Ebben az esetben jobb felső sarokban a felhasználónevedre kattintva a legördülő menüben a 'Serial váltás' opciót kell választanod.

A kérelem kitöltésénél egy indokra van szükségünk, ahol leírod, hogy miért szeretnéd a serial váltást.

A bírálatról e-mailben értesítünk.

A serial váltásokat könnyebb napokon 2 naponta bíráljuk el, sűrűbb napokon akár 4-5 napba is telhet.

Ilyen esetekben mindenki megértését és türelmét hálásan köszönjük!